Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X

wtorek, 7 czerwca 2016

Od Vanessy CD. Revel'a

Zasnęłam dość szybko, a przynajmniej nie miałam z tym dużych problemów. I dobrze. Na jutro muszę być wyspana. Trzeba na coś zapolować, bo cały dzień będę głodowała, co raczej nie uchodzi za najlepszą wizję. Mimo wszystko jednak zasnęłam.

***

Obudziło mnie jakieś szmeranie. Było ciche, ale ja mam bardzo lekki sen. Rozejrzałam się wokoło i zrozumiałam, że dźwięki dochodzą z zewnątrz. Przeciągnęłam się, bo jakoś nie śpieszyło mi się by sprawdzić kto, ewentualnie co, to może być. Widząc grzebiącego w ziemi zająca miałam mieszane uczucia. Tylko zwykły zając. Wzruszyłam na to i udałam się nad rzekę, by móc się umyć. Słońce świeciło, a na niebie pojawiły się pojedyncze, białe i puchate chmurki. Z dnia na dzień robiło się coraz cieplej. W sumie to dobrze, bo lubię, gdy jest ciepło. 
Na miejscu bez chwili zastanowienia weszłam do wody. Chłodne fale ochłodziły moje ciało. Powoli przyzwyczaiłam się do niższej temperatury. Po chwili szalałam w wodzie jak opętana. Podczas chwili odpoczynku zauważyłam, że na brzegu przygląda mi się wilk. To był Revel. 

<Revel? Wybacz, że tak krótko>

0

Prześlij komentarz