Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X

środa, 8 czerwca 2016

Od Neko - jak dołączyłam cz. 2

Biegliśmy już długo, robiło się też ciemno.
- Najwyższy czas na odpoczynek - powiedziałam do brata (Charlie).
- Skoro tak uważasz - odparł Charlie. - A gdzie masz zamiar odpocząć?
- Przecież nigdy tu nie byłam, nie wiem więc, gdzie tu można odpocząć! - Wrzasnęłam mu w ucho. Po chwili jednak zrozumiałam, że niepotrzebnie byłam wściekła.
Eh, przez tą całą ucieczkę trochę mi się zmienił charakter. Jestem chyba trochę wredna, być może nie tylko dla brata. Może dla innych też. Szkoda.
Zadecydowaliśmy, że położymy się w lesie i tam prześpimy nadchodzącą noc. Charlie usnął pod drzewem, ja postanowiłam wejść na drzewo. Tak będzie bezpieczniej.

Obudziłam się. O dziwo, nie spadłam z drzewa. Sprytna jestem, tak chwalę samą siebie. Może i nie powinnam. Trudno.
- Charlie? - Zapytałam, ponieważ nie było pod drzewem mojego brata.
- Bu! - Krzyknął znajomy głos. To był Charlie. Ukrył się za mną. Widocznie też wlazł na drzewo, kiedy usnęłam.
- Uduszę cię! - Krzyknęłam, ale śmiejąc się.
Zeskoczyliśmy z drzewa, i zaczęliśmy się gonić. Jejku, my się jak szczeniaki bawimy! Ale musieliśmy się wybiegać. Cały czas się śmialiśmy!

Po udanej gonitwie zdecydowaliśmy, że każdy pójdzie w inną stronę. Może to dobrze? Charlie i tak działa mi na nerwy! Jest to jednak mój brat, trudno będzie nam się rozdzielić...
- Będę odwiedzać - powiedziałam. Mam genialne pomysły!

0

Prześlij komentarz